  • Data: 2005-12-26 16:22:09
    Temat: Re: Mobbing w polskich sądach? [OT]
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dooson$1nt$1@news.onet.pl...

    > Póki się nie włączy prądu i na elektrycznym można sobie wygodnie
    > posiedzieć -jak to na krześle- to raz. ;)

    Jasne, ZOMOwiec poza pracą to był dobry mąż i ojciec.

    > A dwa- jeśli ogólnie za poszukiwanie "sprawiedliwości" uzna się
    > wypracowywanie dobra jednostki w zgodzie z dobrem ogółu

    To ma być definicja sprawiedliwości? Jakaś marksistowska chyba.

    > gdzie widzisz rozdźwięk pomiędzy sprawiedliwością "indywidualną" i
    > "społeczną"?

    Przykład: zamówiłeś u mnie usługę, ja wykonałem pracę i oczekuję zapłaty.
    Sprawiedliwość (taka bez przymiotników) mówi, że zapłata mi się należy.
    A sprawiedliwość społeczna na to: skoro ty jesteś biedny, nie masz pracy,
    masz siódemkę dzieci i chorą żonę to możesz mi nie zapłacić i to jest OK.