  • Data: 2005-05-06 22:49:16
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Alez rozumiem. Ale ja sie ladnie zapytam - co mnie to obchodzi?

    Jesli cie nie obchodzi, to po co smarujesz na grupe.

    > Chce zjesc obiad ;-) Sklep uniemozliwia mi zakupienie towaru, mimo iz
    > posiadam na niego srodki.

    Plastik nie jest prawnym srodkiem platniczym i sklep nie ma w ogole
    obowiazku przyjmowac platnosci w tej formie.
    A limit moze sobie wyznaczyc dowolny, bo to nie jest Twoja sprawa, tylko
    sklepu i firmy obslugujacej platnosci.
    Nie uwazam tego za dobra praktyke, ale moze w tym przypadku uznali, ze sie
    im oplaca.

    --
    KRZYZAK