    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Date: Fri, 17 May 2024 15:12:07 +0200

    > Oszczędzam czas i nerwy. Unikam pokus odpowiedzenia na oczywistą bzdurę,
    > a jest to często spora pokusa, która potrafi przyćmić taką oczywistość,
    > jak to, że nie z każdym jest sens i warto rozmawiac.

    Zacytuję co wyciąłeś "Wiesiaczek: Sam tak robię i oszczędzam sporo czasu."

    > To Twoja interpretacja. Zwyczajnie, czasami nie ma już o czym mówić.

    No to nie odpisują a nie piszą mi, że trzeba mnie filtrować czy jakieś
    inne pierdoły bez sensu.

    > Miałem juz wczesniej z Tobą taką dyskusję na tej właśnie grupie, gdzie
    > nie przyjmowałeś moich argumentów.

    Nie sądzę.

    > Twoje prawo oczywiście, takoz moje,
    > żeby nie chodzić w jakims lupie do usranej smierci. Czasami trzeba się
    > zgodzić, że nie da się zgodzić, a misji czy potrzeby, żeby każdego
    > przekonać do swojego zdania nie mam.

    Na początku tego artykułu masz przykład na 'swoje niezrozumienie' a nie
    moje 'nieprzyjmowanie argumentów'. Pochyl się nad tym.