  • Data: 2008-06-19 18:58:53
    Temat: Re: Min 14 kolejnych dni urlopu (Art. 162 KP)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g3dcs2$fs7$1@atlantis.news.neostrada.pl Koteczek31
    <k...@g...com> pisze:

    > Czytam, czytam i padam ze śmiechu.
    A znasz takie przysłowie o poznawaniu po śmiechu?
    Jak już tak się miotasz, to załóż chociaż kask.

    > Kodeksy, artykuły itd,. Gdzie to jest stsowane w 100%? W urzedach, duzych
    > korporacjach, SA??
    > Ile jest w kraju firm 1-5 - 7 osobowych, gdzie nie ma mowy o spokojnym
    > urlopie bo kazdy ma swoja dzialke do zrobienia.
    Zawsze jest mowa o spokojnym urlopie.
    Co z tego? Ma prawo i z niego korzysta.
    Pracuje się by żyć, a nie żyje by pracować.
    Pracodawca zatrudniają ludzi ma psi obowiązek ich prawa znać i przestrzegać
    ich.

    > I co bedziesz walczyl o
    > prawo do urlopu?
    Jak tchórz i łajza to pewnie nie.
    Ale nie wszyscy to tchórze i łajzy.

    > Zapewniam cie ze mozesz je raz wyegzekwowac bez
    > specjalnego zachodu ale raz jeden i jedyny, bo na twoje miejsce znajdzie
    > sie chetnie ktos inny.
    Może tak, może nie.
    Zresztą - co z tego?
    Prezentujesz mentalność niewolnika.

    > KP swoja droga a zycie swoja, w mojej firmie jest tak od lat "problem"
    > zalatwia sie w porozumieniu z pracownikiem a papiery musza grac ot i cala
    > filozofia.
    To, że na jakimś obszarze panuje patologia nie znaczy, że przestaje być
    patologią.
    Fałszowanie przez zastraszonych pracowników dokumentacji urlopowej czy innej
    świadczy, iz pracujesz w patologicznym układzie. Skoro piszesz, że tak jest
    w "twojej" firmie (co to znaczy? jesteś pracodawcą-oszustem a jednocześnie
    łotrem naruszającym świadomie prawo, czy zastraszonym frajerem pracującym u
    takiego oszusta?) od lat to z pewnością ta sytuacja wywarła juz na tobie i
    twoich poglądach fatalne piętno.

    --
    Jotte