eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić? › Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
    From: grzeda <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
    Date: Wed, 03 Aug 2011 19:40:17 +0200

    W dniu 2011-08-03 16:44, Nowy pisze:

    > wszystko wskazuje na to, że ojciec jest właścicielem tego mieszkania.
    > Jak już pisałem, jest w nim zameldowany, ale z nami (ze mną i z Rodzicem
    > B) nie mieszka już od kilku lat. Kto, w takim układzie, i kogo, może
    > wyrzucić z tego mieszkania?

    Nie da sie odpowiedziec na to pytanie bez informacji kto jest
    wlascicielem mieszkania. Bo to wlasnie wlasciciel ma taka wladze. Jezeli
    ojciec jest wlascicielem w 100% to on moze Cie wyrzucic o ile uda sie
    znalezc Tobie cos w zamian.

    Poza tym nie jest powiedziane, ze pokoj jest Twoj. Dostales go w
    uzyczenie. Jest ustawa o ochronie praw lokatorow i bodajze tam jest
    napisane, ze wlasciciel musi zapewnic lokatorowi chyba 12m2. Czyli jak
    masz pokoj 24 m2 to Ci moze kogos dokoptowac. Moze tez przerzucic Cie do
    pokoju matki itd.

    Jezeli nie jestes wlascicielem to sobie mozesz pokoj zamykac, ale jest
    milion powodow, ktore usprawiedliwia jego otwarcie, wiec daj sobie spokoj.

    pozdr
    PG