eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić? › Re: Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
  • Data: 2011-08-04 18:07:02
    Temat: Re: Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Aug 2011, grzeda wrote:

    > Poza tym nie jest powiedziane, ze pokoj jest Twoj. Dostales go w uzyczenie.
    > Jest ustawa o ochronie praw lokatorow

    Dodać trzeba, że o ile chroni ona lokatorów, to nie chroni użyczenia,
    żeby to ściślej ująć: "utrzymywania użyczenia", inaczej mówiąc próba ochrony
    tą drogą sprowadza się do swoistej konwersji użyczenia na najem.
    Bo to czy będzie należał się czynsz czy odszkodowanie za użytkowanie
    mimo wypowiedzenia użyczenia jest już uboczne :)
    Oczywiście, inną sprawą jest egzekucja od kogoś "kiedy ja bym z chęcią
    płacił tylko nie mam z czego", ale to nie temat tego wątku.

    pzdr, Gotfryd