  • Data: 2007-10-24 15:29:04
    Temat: Re: Mieszkanie własnościowe i dług w banku.
    Od: Myszkin <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odzew. Czytam Wasze wypowiedzi. Nie sadziłem,że scenariusz
    będzie aż tak mroczny. Z tego wynika, że nawet jesli matka przekaże mi
    mieszkanie przez darowiznę, a komornik dowie się o tym po czasie, to
    matkę mogą wsadzić na 5 lat? W tej chwili sprawa dawno ucichła.
    Komorników od paru lat nie było ale na pewno nie spią. Po prostu nie
    mieli jak z niej ściągnąć i zapewne czekają, aż dostanie emeryturę. W
    tym kraju to ja się mieszkania nie dorobię z pensji 2200 miesiecznie :
    ( To była jedyna szansa bym miał własne mieszkanie. Życze tej
    złodziejce, która tak załatwiła moją matkę, a przy okazji mnie, żeby
    skonczyła pod mostem!