    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie spoldzielcze
    Date: Sun, 02 Jan 2011 11:38:41 -0600

    On 1/2/2011 7:32 AM, rmrmg wrote:

    > Można powtórzyć pytaniez pierwszego mojego postu w tym wątku, czy ktoś
    > zna kogoś kto przestrzega w pełni tych przepisów?

    > tak, art. 15 ust 2. Gmina z urzędu lub na wniosek strony może wymeldować

    > Tak, ale nie o to chodzi.

    > Nie. Art 9 ust 2a:
    > "Przy zameldowaniu [...] należy przedstawić potwierdzenie pobytu w
    > lokalu osoby zgłaszającej pobyt"
    >
    > Sprawa prosta potrzeuje potwierdzenia ale nie od byle kogo lecz od:
    > "właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu"
    >
    > Właściciela nie ma, jest stado spadkobierców. Swoją drogą co to jest
> [...]

    Skoro mieszkasz, to idz do urzedu złóż wniosek o zameldowanie i zobacz
    co sie stanie.
    Dostaniesz potwierdzenie złożenia wniosku i cześć. Dalej niech sie urząd
    martwi.
    Tylko po co ci to zameldowanie.
    Jak będziesz chciało to do końca rozwiazac to pewnie skonycz sie tym, ze
    to ty bedziesz musiał składać w sądzie wniosek o stwierdzenie nabycia
    spadku, potem dorwać chociaż jednego spadkobiercę, który ci się popsize
    na wniosku, ze mieszkasz. Odmówic może, ale to jest wykroczenie i znowu
    bedziesz musiał wejśc na ścieżkę wojenną.
    Najpierw zobacz co na to urząd, nie jestes pierwszy ani ostatni, który
    tak mieszka i oni powinni wiedziec co z tym zrobic.