    From: "tamara_k" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie komunalne, a prawa do niego..
    Date: Sun, 20 Apr 2008 13:18:24 +0200

    Użytkownik "Najkon" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bfb70a7b-903b-4cf5-9263-651db304506a@59g2000hsb
    .googlegroups.com...

    Wycena zależy bardziej od standardu całego budynku, lokalizacji i metrażu.
    Ale też przychodzi biegły i ocenia wartość. U mnie niestetety nie obniżył
    wartości mimo ewidentnie spróchniałych okien, ruszającej się podłogi i
    odkształconych stropów :(. nieremontowanej łazienki itp.
    wyjaśnił mi to ze to czy są kafelki czy olejna nie ma wiekszego znaczenia.
    Generalny remont podwyzszył by bardzo nieznacznie( lub nie) cenę. -
    Mozliwości odliczenia kosztów remontu nie ma. Miałam rachunki za wymianę
    drzwi i kanalizacji.
    Natomiast co ciekawe musiałam podpisać ze miasto nie zwróci mi kaucji za
    mieszkanie. Co najlepsze przydział mieszkania był w roku 46 i mam pamiątkowe
    dokumenty - ale żadnej kaucji nikt nigdy nie wpłacał.
    Ta wycena jest zdecydowanie inna niż się spodziewałam (myślałam ze tak jak
    bym chciała sprzedać własnościowe to liczy się np. stan instalacji
    elektrycznej, parkiety, pokrycie ścian itp.)
    Może to zależy od wytycznych miasta. U mnie Kraków, 2 lata temu.
    Biorąc pod uwagę ze to wykup ze zniżką, to darowanemu koniowi nie należy
    zaglądać w zęby.

    TMK
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/animacje-flash.ht