  • Data: 2005-09-09 16:02:55
    Temat: Re: Miejski Zarzad Komunikacji - odwolanie dyrektora
    Od: "Pawel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    A jeszcze jako ciekawostke przedstawiam maila od MZK, ktory wlasnie do nas
    wplynal i ktory obarcza wina za zaistniala sytuacje wladze w Warszawie:

    [...]
    Warto tu wskazać na przyczyny tych problemów finansowych. Bo to nie tylko
    gwałtowna podwyżka cen paliw je spowodowała. Także władze państwowe, które nie
    dość, że nie poczuwają się do obowiązku dofinansowywania miejskiej komunikacji
    zbiorowej, ani też szczególnego rodzaju komunikacji miejskiej na Śląsku, która
    w aglomeracji katowickiej jest w zasadzie komunikacją wojewódzką, to jeszcze
    od ubiegłego roku obciążyły gminy finansujące tę komunikację, podatkiem VAT.
    Od 2004 r., z każdej dotacji miasta Tychy i innych gmin finansujących
    komunikację, jest odprowadzany ten podatek.
    [...]

    No coz, chyba wiec pozostaje mi zmienic adresata mojego gniewu.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel