    From: "Steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Date: Thu, 2 Aug 2007 11:19:22 +0200

    > Nie kombinuje, dyplom zanioslem, grzecznie poprosilem o przeniesienie

    Trzeba bylo pismo wziac ze soba i od razu zlozyc.

    > do rezerwy to mnie opie... ze jeszcze prosze, i oswiecono ze nie mam

    a jak nazwiesz (cytat z pierwszego postu w watku): "Po przyjsciu do WKU
    oswiecono mnie ze moge spodziewac sie na dniach wezwania na ponowne
    stawienie sie na komisje lekarską potem wyznaczą dla mnie jednostke,
    poniewaz niestawialem sie na ich wezwanie do WKU przez 4 miesiace"

    czyli przez 4 miesiace kombinowales...

    > podstaw prawnych by starac sie o przeniesienie do rezerwy. Jesli w
    > ciagu 12 miesiecy nic nie dostane z WKU to oznacza ze jestem w
    > rezerwie ale ze rozmowa w WKU byla nerwowa zapewnili mnie ze bardzo
    > szybko dostane wezwanie do WKU na komisje lekarska itd. Zastanawiam
    > sie czy jest sens wysylac do nich pismo o przeniesienie do rezerwy,
    > na obecna chwile to nawet nie wiem do kogo wyslać, do Kapitana?

    jak juz to "WKU w ..... "

    Wez nie rob juz jaj! Jestes po studiach a nie potrafisz napisac prostego
    podania?

    Steel