  • Data: 2007-08-02 10:14:13
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Aug 2007 10:54:51 +0200, Mariusz napisał(a):

    > No tak ale to musi byc ciezka i zaawansowana choroba psychiczna np.
    > schizofrenia, trzeba miec silne urojenia halucynacje , cos widzieć i
    > slyszec, ale w depresji jedynym i najgorszym urojeniem jest mysl ze wszystko
    > jest bezsensu i taki czlowiek widzi swoja przyszlosc w czarnych barwach
    > dlatego popelnia samobójstwo, podobno sa jakieś jeszcze dolegliwosci
    > fizyczne, brak snu , biegunki itp.
    > Podaj jakas ustawe, paragraf ktory mowi ze WKU po rozpoznaniu zaburzenia
    > psychicznego wysyła wniosek do rejonowego urzedu, bo cos mi sie w to niechce
    > wierzyc.

    Jeśli nie będzie ciężka to i tak Cię wezmą na przeszkolenie. Jeśli będzie
    ciężka to nie wezmą, ale wyślą zawiadomienie do rejonowego urzędu - do
    tego nie trzeba paragrafu (to się kiedyś donos nazywało) - zrobią to żeby
    ukrócić tych co chcą uniknąć poboru udając psychicznych - możesz to nazwać
    złośliwością z ich strony ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry