  • Data: 2007-08-02 09:09:21
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Steel" <d...@K...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:f8s6jv$11q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Raczej marne szanse na to... ale kto wie.
    > Trza bylo od poczatku nie kombinowac, tylko isc z dyplomem i podaniem o
    > przeniesienie do rezerwy...

    Nie kombinuje, dyplom zanioslem, grzecznie poprosilem o przeniesienie do
    rezerwy to mnie opie... ze jeszcze prosze, i oswiecono ze nie mam podstaw
    prawnych by starac sie o przeniesienie do rezerwy. Jesli w ciagu 12 miesiecy
    nic nie dostane z WKU to oznacza ze jestem w rezerwie ale ze rozmowa w WKU
    byla nerwowa zapewnili mnie ze bardzo szybko dostane wezwanie do WKU na
    komisje lekarska itd. Zastanawiam sie czy jest sens wysylac do nich pismo o
    przeniesienie do rezerwy, na obecna chwile to nawet nie wiem do kogo wyslać,
    do Kapitana?