    From: Wiesław <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunkowe (nie do wiary)
    Date: Tue, 5 Apr 2005 23:03:35 +0200

    Dnia Tue, 5 Apr 2005 21:40:28 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Wiesław" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli pełnoletnia córka nie wiedziała o wymeldowaniu, a faktycznie pod
    > tym adresem mieszkała, to nie ma silnych i ktoś złożył fałszywe
    > oświadczenie w przedmiocie tego, iż tam nie zamieszkuje conajmniej od 6
    > miesięcy. To podstawowy warunek wymeldowania z urzędu. Córka powinna iść
    > do Urzędu i zapytać, na jakiej podstawie została wymeldowana. po
    > stwierdzeniu, ze moje domysły są zasadne w zasadzie nie zostaje jej nic
    > innego, jak zawiadomienie do prokuratury, albowiem składanie fałszywych
> [...]

    Corka przebywala w pewnym czasie w pogotowiu opiekunczym ale przyjezdzala
    na cotygodniowe przepustki do domu. W chwili wymeldowania zamieszkiwala juz
    normalnie. Skas slyszalem ale nie wiem czy to przawda ze nieletniego nie
    mozna wymeldowac "na bruk". Wydaje sie prawda. Na kuratorke nie ma co
    liczyc, dlatego szukam pomocy na forum.