  • Data: 2005-04-05 22:14:17
    Temat: Re: Meldunkowe (nie do wiary)
    Od: Wiesław <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Apr 2005 23:03:23 +0200, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    napisał(a):

    > Pamiętaj, że fakt wymeldowania nie oznacza eksmisji osoby mieszkającej.
    > Meldunek nie rodzi praw do mieszkania w lokalu, a jego brak nie powoduje
    > braku takiego prawa.

    Mimo wszystko jast to poczatek zakusow zeby pozbyc sie tych dzieci.
    Wystarczy ich pewnego dnia nie wpuscic np. po powrocie z wakacji. Caly plan
    jest zreszta ulozony juz z mysla o chwili smierci rodzicow.

    Jeszcze jedno pytanie: Czy mozna wymeldowac dziecko z powodu przebywania w
    osrodku wychowawczym powuzej 6 m-cy. Dotyczy to jednego z nieletnich.