  • Date: Sat, 19 Sep 2009 10:19:18 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek tymczasowy

    yapann pisze:

    > co czyni nieprawdziwym stweurdzenie, że musi posiadać tytuł do lokalu aby
    > uzyskać zameldowanie

    Nie musi, moze zameldowac sie w trybie administracyjnym

    > ztcw nawet w przypadku gdy nie ma tego tytułu - zgoszenia meldunku dkonuje
    > sam, posiadając koniecznie pisemne poświadczenie (na druku z urzędu) od
    > osoby posiadającej tytuł do lokalu, że tam zamieszkujem, oraz przedłozyć
    > musi tytuł te osoby do lokalu -
    > proszę mnie poprawić, jeśli się mylę.

    Zgadza sie. Czy napisalem cos innego? Jesli posiada swoj tytul prawny do
    lokalu, to zaden wlasciciel juz do niczego nie jest potrzebny. Wypelnia
    sie tylko wniosek o zameldowanie + do wgladu dolacza sie tytul prawny do
    lokalu (najzwyklejsza umowa cywilno-prawna o wynajem mieszkania).

    > wykroczenie w postaci niepłacenia podatków (?) nie ma moim zdaniem nic do
    > tego, że ma obowiązek poświadczyć fakt zamieszkiwania osoby godnie z faktem.

    Wykroczenie przeciwko obowiazkowi meldunkowemu. Placenie podatkow nie ma
    tu nic do rzeczy.

    > Maldunek nie ma nic w spólnegio z warunkami (odpatnie/ nieodpłatnie...) , na
    > jakich się gdzieś mieszka/przebywa.

    Ale kto twierdzi, ze ma?

    Jacek Kustra