eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMedia Markt › Re: Media Markt
  • Date: Mon, 19 Jun 2006 23:25:08 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Media Markt
    References: <5...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 84.10.252.5
    Message-ID: <44971635$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1150752309 84.10.252.5 (19 Jun 2006 23:25:09 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 74
    X-Authenticated-User: j...@j...com
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:395449
    [ ukryj nagłówki ]

    Mariusz Hajduk napisał(a):

    > 2 godziny temy zakupiłem w MM tel/fax marki HP ( Product of China )

    No i co z tego :) Dzis wszystko jest produkowane w Chinach - pewnie
    klawiatura z ktorej piszesz tez :P

    > Być może urządzenie jest sprawne , ale skoro nie umiem 'od strzału'
    > zadzwonić do kogoś bądź wysłać/odebrac fax - oznacza to , iż urządzenie
    > jest wyjątkowo nieprzyjazne dla użytkownika.

    Byc moze masz problemy z obsluga - niektorzy tak maja. A moze nie
    przeczytales instrukcji obslugi ktora musi byc dolaczona, i musi byc
    napisana w jezyku polskim. Strzelam ze to drugie.

    Ale moze jeszcze zachodzic prawdopodobienstwo ze nie rozumiesz co w tej
    instrukcji jest napisane a to juz duzo powazniejsza sprawa.

    > Konkretnie chodzi o HP Office Jet 4255.

    Nie ma to znaczenia.

    > Być może znajdą się fani owego urządzenia.

    NTG


    > Jeżeli tak , to proszę o KULTURANE porady dot. obsługi w/w urządzenia.

    NTG


    > 1) 20 minut zabrało pracownikom MM na bezskuteczne faxowanie

    I co z tego


    > 2) Pracownicy MM stwierdzili , iż wszystko jest napisane w instrukcji obsługi
    >
    > (TAK JEST !!! Faxowanie - 40 stron !!!!! )

    Zapewne jest, nalezy z instrukcja sie zapoznac.

    > 3) Odmówiono mi zwrotu kasy za w/w sprzęt i poinformowano mnie , iż jeżeli MM
    > stwierdzi , iż faktycznie jest on niesprawny , to dadzą mi coś innego , ale będę
    > musiał zabulić za tusz z tego badźewia!! Myślałem , że mnie qrwa szlah trafi !

    Bo to tylko i wylacznie dobra wola sprzedawcy. Towar kupiles swiadomie,
    jak domniemywam zostal Ci on nawet zaprezentowany w sklepie - na
    podstawie tego dokonales zakupu - nie widze zadnych nieprawidlowosci.

    > Nie chodzi mi o nic innego , jak tylko o poradę prawną.
    >
    > Co mam zrobić ??

    Przeczytac instrukcje.

    > Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje (kasę)
    > bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)

    Tak, nasze prawo dopuszcza taka mozliwosc - sprzedaj towar

    > Niepozwolę sobie jednak , aby robić mnie w trąbę. Proszę Was o porady :

    W trabe sie mogles zrobic jedynie sam. Bo kto Cie niby w ta trabe zrobil?

    > 2) Wszelkie dokumenty zakupu owego badźewia posiadam ( DZISIEJSZY ZAKUP )

    I trzymaj na wypadek gdybys musial urzadzenie reklamowac.


    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1