eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMedia Markt › Re: Media Markt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: l...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Media Markt
    Date: 18 Jun 2006 23:19:43 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 53
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <o...@n...milc.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1150665583 26132 213.180.130.18 (18 Jun 2006 21:19:43
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Jun 2006 21:19:43 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 192.168.194.154, 83.18.165.18, 192.168.243.48
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; pl) Opera 8.54
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:395221
    [ ukryj nagłówki ]

    > > ...Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje
    > (kasę)
    > > bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)...
    >
    > Instrukcja jest w jezyku polski? Pewnie tak.
    > Kupiles sprzet w punkcie sprzedazy majac mozliwosc ogladniecia a nie
    > wysylkowo? Tak.
    >
    > Mozesz sprobowac oddac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa (uszkodzenie)
    > ale przed uznaniem Twoich roszczen serwis sprawdzi czy fax jest faktycznie
    > zepsuty -jezeli okaze sie ze jest sprawny to nie dosc ze nie uwzglednia
    > Twoich roszczen to jeszcze moga obciazyc Cie kosztami ekspertyzy i na 99,9%
    > tak zrobia.
    >
    > Sa dwie rady.
    > 1. Sprzedawca jest po to zeby wszystko Ci wyjasnil i pokazal przed zakupem.
    > 2. Instrukcja jest po to by zapoznac sie z nia po zakupie a przed pierwszym
    > uzyciem.
    >
    > Jezeli podczas zakupow i zapoznawania sie z nowym sprzetem pominales te dwa
    > punkty to nie licz na to ze sklep bedzie wydawal Ci sprzet do bezplatnych
    > domowych testow.
    > Teraz to jest tylko dobra wola sprzedawcy.
    >
    > Kupowalem kiedys odtwarzacz MP3 -istotna rzecza bylo to by odtwarzacz byl
    > zasilany zwyklymi bateryjkami lub akumulatorkami (AA/AAA) a nie wbudowanym
    > akumulatorem. Poniewaz sprzet mial byc prezentem to nie chcialem go otwierac
    > i poprosilem sprzedawce by potwierdzil jak ten sprzet jest zasilany.
    > Zostalem zapewniony ze odtwarzacz jest na bateryjki -po rozpakowaniu okazalo
    > sie ze to jednak jest wbudowany akumulator. Nastepnego dnia podjechalem do
    > sklepu -pan w punkcie obslugi klienta poczatkowo robil jakies problemy i
    > zaslanial sie kierownikiem ale po dokladnym przedstawieniu sprawy oddal kase
    > bez gadania.
    >
    >
    > pozdr.
    >

    Dzięki za odpowiedź ,

    Jesteś jedyną osobą , która w niniejszym wątku coś na temat odpowiedziała.

    Dziękuję !!

    Dla wszystkich innych uczestników wypowiadających się w ramach tego wątku
    (domyślam się , iż tą grupę odwiedzają w szczególności studenci 'prawa')
    mam propozycję - sp.....jcie z tej grupy !!

    MH


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1