  • Data: 2007-12-15 11:49:01
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > ty głupcze - skoro to grupa PRAWO - to twoje mniemanie gówno nas obchodzi.
    > idż do marketu może znowu skopią ci dupsko może i wydymają :D

    Ku**a nie zdzierżę! Pisze tu wiele osób, których kultura osobista oraz
    wychowanie pozostawiają wiele do życzenia. Lawa jest wśród nich, ale ty
    jesteś po prostu szczytem chama i zerem większym od Ziobro... Gratuluję,
    specjalnie dla ciebie odkurzę plonkownice, która siedziała nieużywana od
    czasów żydofoba (nie pamiętam już jego nicka ale większość wie o kim mowa).

    Słowem PLONK wieśniaku!

    pozdrawiam.
    PlaMa