  • Data: 2007-12-10 11:09:42
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) napisał(a):

    > Koleżanka mieszka 30km od pracy - dzięki temu że przedszkole ma blisko
    > pracy może dziecko tam zawieźć po drodze i odebrać wracając z pracy.
    > Nie ma przymusu wybierania przedszkola blisko domu.

    Ale wtedy dochodzą koszty transportu. No i gminy bywa niechętnie
    przyjmują do publicznego przedszkola dzieci spoza własnego terenu,
    czyli przedszkole raczej niepubliczne. Wniosek - musiałaby sporo więcej
    zarabiać. A skoro zarabia sporo więcej, to nie wiadomo, czy opcja z
    przedszkolem i opiekunką na miejscu nie jest ekonomiczniejsza, a na
    pewno korzystniejsza dla dziecka ( bo nikt go 30 km nie ciągnie dwa
    razy dziennie, co zimą może być mało przyjemne).

    --
    pozdrawiam
    Justyna