  • Data: 2007-12-07 17:53:19
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Dec 2007 17:25:46 +0100, miranka napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz dokładnie swój post i zobacz, co napisałeś. Twoja
    > żona jest dokładnie w takiej samej sytuacji, jak wątkotwórczyni. Namówiłeś
    > ją na rezygnację z pracy, jest na twoim utrzymaniu.
    > Czy wiesz na 100% dziś, jak postąpisz za kilka lat, kiedy na świecie będzie
    > już Wasze dziecko, a Ty nagle zakochasz się w innej kobiecie i jednak
    > postanowisz odejść od swojej (dzisiaj) wspaniałej żony?
    > Nie mów, że się nie zakochasz, bo tego nikt nie jest w stanie przewidzieć.
    > Wypadki chodzą po ludziach i zdarzają się nawet w najlepszych rodzinach.

    Do takiej pracy jak miała może wrócić w każdej chwili - ja ją namawiam żeby
    nie spiesząc się poszukała lepszej. Co chwilę ma telefony od koleżanek
    - ale praca sprzedawczyni nie jest ani rozwijająca, ani ambitna. A wrócić
    do niej może w każdej chwili (sytuacja na rynku jest bardzo dobra). Myślisz
    że gdyby pracowała to jej sytuacja by się zmieniła? Chyba tylko zdrowotna
    na gorsze.
    Co do zakochania nic nie mówię - wiem o tym więcej niż powinienem ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry