  • Data: 2007-12-06 13:39:31
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miranka napisał(a):
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > No życie. Ale ty nie możesz pracować (powód obojętny) i masz na utrzymaniu
    > dziecko Nie pójdziesz do sądu o alimenty od żony? Mając pełną świadomość, że
    > na jej obecną sytuację materialną, swego czasu ty w jakiś sposób
    > zapracowałeś?

    w jaki? wykaz zwiazek przyczynowo skutkowy. Ja widzialbym jezeli ona by
    mu te prace znalazla.

    > Moja z tym problemu
    >
    > Ja pracowałam w domu nawet jak dziecko jeszcze do przedszkola nie chodziło.
    > I bardzo dobrze zarabiałam. A jednak wiem, że bez męża nie dałabym sobie
    > rady.

    a moja mama jakos daje , ma 2 synow. tera zmozliwosci sa wieksze bo
    mozna niezle zarabiac pracujac zdalnie.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl