  • Data: 2007-12-06 11:07:02
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" <b...@m...com> wrote in message
    news:fj8kk6$e0a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego u licha kobiecie ma cokolwiek się należeć? A nie mężczyźnie?

    Jeśli to mężczyzna "siedział" w domu przez urlop macierzyński, kiedy jego
    koledzy robili karierę i się dokształcali to należy się mężczyźnie. Jeśli to
    mężczyzna zajmował się domem, kiedy kobieta kończyła kursy wszelakie,
    jeździła w delegacje, na szkolenia itp, itd, to też należy się mężczyźnie.
    Na tym polega NIE-faworyzowanie żadnej ze stron.
    Anka