    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Wed, 5 Dec 2007 15:43:33 +0100

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fj5us6$10qa$1@opal.icpnet.pl...

    > To niech sobie na to zarobi. Dlaczego były mąż ma płacić za zachcianki obcej
    > już kobiety? Zadaniem alimentów jest wyrównanie komuś sytuacji majątkowej do
    > poziomu umożliwiającego bezpieczne przeżycie. Ale bezpieczne nie oznacza
    > luksusowe.

    tak cie czytam i sie zastanawiam czy sie juz taki ulomny urodziles czy pobierasz
    jakies specjalne nauki, to nie jest obca kobieta, to jest matka _jego_ dziecka
    i _jego_ dziecko, a jak mu seksu malo, to niech sobie kupi swierszczyka i co
    wieczor czy co rano potrenuje renie grabowska w zaciszu domowego kibla

    ona sama sobie tego dziecka nie zrobila, ona przez to dziecko musiala w pewnym
    momencie zrezygnowac z pracy, nie dlatego ze chciala, ale dlatego ze musiala,
    napewno korzystnie na jej kariere zawodowa to nei wplynelo, od tego momentu nie
    jest i w najblizszym czasie nie bedzie w pelni dyspozycyjna, wiec jak ma sobie
    zarobic, nie ma i nie bedzie miala lekko i alimenty naleza sie na szczesci e nie
    tylko dziecku, ale tez jej i mam nadzieje ze uda sie jej wywalczyc alimenty na
    oboje