  • Data: 2005-07-21 21:30:06
    Temat: Re: Matura, studia - pilne
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dbp0mm$an0$1@news.wp.pl...
    > Użytkownik "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości

    Zawiadom szkole ktora wystawila swiadectwo maturalne, ze zagubilas
    swiadectwo... wystawia duplikat. Ale zeby nie bylo niedomowien to obejscie
    prawa. Gdy sie wyjasnie (znajdzie) oryginal nalezy zawiadomic szkole ze sie
    odnalazlo. Moze sie uda na czas. Niestety obecnie uczelnie moga sobie zadac
    wedlug uznania jesli chodzi o rekrutacje. mozesz zadac podstawy prawnej ale
    nie oszukujmy sie...walka z osoba ktora ma cie przyjac to stapanie po
    naprawde cienkim lodzie...cos jak jazda na lyzwach w listopadzie.
    Pozdr. Maver