  • Data: 2018-07-17 12:27:29
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 11:49, Liwiusz pisze:

    > Widzę, że kolega niewiele jarzy z tego, co Korwin mówi:)

    Wręcz przeciwnie.
    Widzę, że kolega nie wiele jarzy z tego, co Korwin mówi :)

    > Nieistotne.

    Fundamentalne.

    > Broń Boże, możliwość prowadzenia  własnej polityki pieniężnej to bardzo
    > ważna cecha państwa.

    Chyba w XIX wieku... no może w pierwszej połowie XX.
    Widzę, że dla kolegi czas się zatrzymał :)

    #page/4

    > Nie wiem, ale jeśli nie lubisz muzułmanów, to tym bardziej powinieneś
    > wspierać "naszych ajatollahów",

    Eeee? To wbrew logice.

    > bo jak pokazuje historia, społeczeństwo
    > z taką "próżnią religijną" nie istnieje.

    Ale ja nie chcę zabraniać czy likwidować religii.
    Ludzie powinni mieć możliwość działania w organizacjach pozarządowych.
    Na równych zasadach.

    > Nie zanosi się, i w sumie dobrze.

    Zanosi się. Ostatnie badania pokazują, że biologia nie śpi.

    > Jako ateiście nic mi kościół w Polsce
    > nie przeszkadza.

    Widzę, że kolega nie jarzy nie tylko tego, co mówi Korwin :)
    To jak to się ma do postulatów Kukiz15 w sprawie przejrzystości finansów
    państwa, niskich podatków itd.?
    Tego się nie da zrobić bez rozwodu z kościołem. Przecież to państwo w
    państwie, nawet na Polskie prawo mają wylane.

    Ale wieje...

    Pozdrawiam
    Piotr