    Subject: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e936b7a$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e93854f$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <r73n4h$kfa$1@gioia.aioe.org> <5e9584c1$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7423t$bso$1@gioia.aioe.org>
    From: Kviat
    Date: Tue, 14 Apr 2020 13:08:58 +0200

    > To właśnie potwierdza te teorie o których piszę, że
    > kwarantanna nie działa.

    Aha. I dlatego Brytyjczycy rozwiązują swoje problemy wprowadzając
    kwarantannę, bo kwarantanna nie działa.
    Faktycznie, to potwierdza te teorie.

    > Wystarczy włączyć myślenie i zobaczyć, gdzie to działa, a gdzie nie i co
    > działa.

    Najwyraźniej we Włoszech nie działa, skoro mają tylu chorych i tyle
    zgonów. Brytyjczycy powinni wyciągnąć wnioski i nie wprowadzać kwarantanny.
    Strasznie głupi ci Brytyjczycy.

    > Widzę, że jak ktoś jest przesiąknięty strachem, to czytanie ze
    > zrozumieniem jest za trudne. Szczególnie czytanie całości.

    Ależ ja zrozumiałem, że piszesz sprzeczności. To nie było zbyt trudne.

    Pozdrawiam
    Piotr