  • Data: 2006-04-04 20:30:49
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Marcin Żyła napisał(a) :

    > Ty masz wg Prawa Telekomunikacyjnego:
    >
    > Art 2 pkt 52) zakończenie sieci - fizyczny punkt, w którym abonent
    > otrzymuje dostęp
    > do publicznej sieci telekomunikacyjnej; w przypadku sieci stosujących
    > komutację lub przekierowywanie, zakończenie sieci identyfikuje się za
    > pomocą konkretnego adresu sieciowego, który może być przypisany do
    > numeru lub nazwy abonenta;
    > a korzystasz z:
    > art2 pkt 33) ruchoma publiczna sieć telefoniczna - publiczną sieć
    > telefoniczną, w
    > której zakończenia nie mają stałej lokalizacji;

    Więc mamy już definicję telefonu (komórkowego)

    > kolega z mandatem (i ja też)
    > Art2, pkt 45) urządzenie radiowe - urządzenie telekomunikacyjne
    > umożliwiające
    > komunikowanie się przy pomocy emisji lub odbioru fal radiowych;

    Kolejna definicja. Tym razem radiostacji.

    > Łapiesz różnice?

    Dla mnie szalona. Dla innych, jak widać nie.
    Jak już zauważył Krzysztof, kierowcy autobusów i taksiarze także
    powinni bulić mandaty. Chyba, że ich urządzenia regulują inne
    przepisy. Policji na wszelki wypadek się nie czepiam (na razie),
    bo jeszcze się przyczepią i mnie :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.