    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Date: Tue, 04 Apr 2006 14:09:02 +0200

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Ale nie zrozumiałeś.
    > Patr => http://www.bajson.com/~promilek/cb/jackson.jpg
    >
    > Ministerstwo łączności twierdzi, że urządzenie CB (CB - CITIZEN BAND ...
    > przetłumacz sobie) to radiotelefon ...
    >
    > Powiedz mi jaka jest różnica między RADIOtelefonem, GSMtelefonem a
    > STACJONARNYMtelefonem.
    A weź sobie wstaw radiostacja i będziesz miał różnice między radiostacją
    Cymbał radio a telefonem.
    Widzisz?

    Ja mam licencje na używanie radiostacji amatorskiej.

    Nie kurewskiego radiotelefonu, bo nie wiem co to jest (a president pisze
    co chce), tylko radiosacji. gosc miał tez radiostacje doręczną. ni
    mniej, ni więcej. Żadnych radiotelefonów.

    MZ