  • Data: 2006-04-04 12:36:25
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Żyła napisał(a):

    > A weź sobie wstaw radiostacja i będziesz miał różnice między radiostacją
    > Cymbał radio a telefonem.
    > Widzisz?

    (za SJP)
    telefon - urządzenie techniczne umożliwiające dwustronną rozmowę na
    odległość

    > Ja mam licencje na używanie radiostacji amatorskiej.

    A ja mam patent żeglarski i co z tego?

    Nie zmienia to faktu, że urządzenie techniczne z którego korzystasz,
    niezależnie czy działa w paśmie CB, KF, 900MHz, czy łączy się
    bezpośrednio z odbiorcą, za pośrednictwem BTS-u, czy może satelity jest
    (jak sama nazwa wskazuje) telefonem, a więc urządzeniem do przekazywania
    głosu na odległość.

    > Nie kurewskiego radiotelefonu, bo nie wiem co to jest (a president pisze
    > co chce), tylko radiosacji.

    Jeżeli za pomocą swojej radiostacji przekazujesz np. obraz, czy dane
    telemetryczne, to możesz sobie z niej korzystać bo nie jest telefonem.
    Natomiast jak zaczynasz korzystać z radiostacji żeby dwukierunkowo
    przesyłać głos to już masz telefon :)

    > gosc miał tez radiostacje doręczną. ni
    > mniej, ni więcej. Żadnych radiotelefonów.

    A ja mam "radiostację ręczną" Siemensa CX65 za pomocą której nadaję i
    odbieram w paśmie 1800MHz :)