  • Data: 2004-01-22 20:24:27
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie no, to jest argument typu dlaczego ja mam iść do paki za pobicie skoro tego
    mordercy z miasta obok nigdy nie złapano, idźcie szukać najpierw go.
    Ty się boisz młodych ludzi. Ja zresztą trochę też, ale psów bardziej i nie
    rozumiem dlaczego miał by mi być odebrany spokój ducha kiedy widzę że ten
    doberman którego prowadzi drobniutka kobieta na smyczy (jak tylko będzie chciał
    to wyrwie się jej bez problemu) ma kaganiec.

    Na jednej trasie mijam takiego wrednego psa który non stop spuszczony gania po
    jednej uliczce. Już raz mi za nic nogawkę podarł. Następny taki wybryk odbije
    się na zdrowiu skubańca :/
    Co jak co ale ludzie są bardziej przewidywalni niż psy, i nie mają takich kłów :)

    > Popieram ...
    > w końcu to człowiek, jako wredne zwierze,innym zwierzętom zgotował niedole i
    > wymyślił kagańce, smycze itp.
    > Na miejscu zwierząt ... zacząłbym się bronić

    Ależ, oczywiście. Proszę tylko zwrócić uwagę, że te psy mają jak u pana boga za
    piecem, jedzonko, lokum, weterynarza i darmowe pieszczenie kilka razy dziennie.
    Ułożyły sobie życie jak chyba żaden inny gatunek. Za 2000lat może nie być słoni,
    delfinów czy łosi, ale psy na pewno będą i to nie one, ale człowiek się o to
    zatroszczy. :)
    Smycz to równierz śmieszna sprawa, bo chroni psa przed "zgubieniem się", a w
    mieście groziły by mu straszne niebezpieczeństwa gdyby człowiek znowu o niego
    nie zadbał. ;)

    Wiem, trochę NTG ;)