  • Data: 2004-01-22 07:00:53
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekawe, ze wlasciciele psow mieszkajacy w domach z przyleglymi
    > ogrodami, łaja je za to, ze nasraly na trawniku, ale gdy robia to samo na
    > "publicznym" to jest okej... :-(

    Tu się nie zgodzę, nie wszyscy! Mam dom z ogrodem i doga niemieckiego (oj,
    potrafi jak koń). Codziennie z łopatką po ogrodzie sobie przejdę i
    posprzątam. Co do miejsc publicznych to problem jest tylko taki, że
    własciciele czworonogów nie nosza przy sobie (bo nie myśla o tym) torebek
    na psie kupy, by je sprzątnać po swoim zwierzaku. Kwestia myślenia i
    przewidywania!

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/