eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat + pare pytan pokrewnych › Re: Mandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat + pare pytan pokrewnych
    From: "TanSid" <t...@w...go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat +
    pare pytan pokrewnych
    Date: Fri, 17 Sep 2004 13:01:51 +0200

    > Raczej bedzie wzywal.......
    >
    > Statystyka MS: sprawy kategorii W (wykroczeniowe) - 88,7 % wyroki
    nakazowe.
    > Mało prawdopodobne.

    Po to ja stwierdzilem, aby trafilo do sadu, abym mogl przed nim stanac
    i przedstawic moj pkt. widzenia. Szczegolnie, ze podwaze wiarygodnosci
    funkcjonariusza, ktory na kilka moich pytan odpowiedzia drwiaco lub
    wrecz haniebnie. Miedzy innymi na me pytanie, co sie stalo ladnymi
    kolorami oznaczen samodow policyjnych (byl to samochod nieoznakowany)
    uzyskalem odpowiedz: "ze wyblakly".
    To jest nic, kiedy mialem podpisac "swistek" poprosilem o wskazanie
    miejsca jako, ze jestem osoba slabo widzaca, o czym wiedzial poniewaz
    spisywal dane z legitymacji Polskiego Zwiazku Niewidomych (1).
    Stwierdzil, ze skoro jestem niewidomy (ja go poprawilem slabo widziacy,
    niewidomy na jedno oko) powinienem siedziec w domu. Tym samym
    zastanawiam sie czy ow funkcjonariusz ma zamiar wprowadzic holokaust,
    gdzie takze oprocz wiadomych nacji, napoczatku ograniczano swobode
    poruszania sie, a potem obozy, az po exterminacje rowniez dla osob
    niepelnosprawnych, a po takim stwierdzeniu tak to wyglada.
    Skonczywszy na tym, iz podwazyl opinie kilkunastu komisji lekarskiej,
    stwierdzajac, ze nie wygladam na chorego. Czyzby takze nagle stal sie
    swiatowym expertemw dziecinie medycyny oka?
    Oraz fakt samego przejscia, ktore wedle mnie nie ma nic wspolnego z
    wykroczeniem.

    Dlatego prosze o podpowiedz, co zrobic, aby koniecznie stanac przed
    sadem i moc przekazac to osobiscie?

    Dziekuje

    TanSid