eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat + pare pytan pokrewnych › Re: Mandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat + pare pytan pokrewnych
    From: "TanSid" <t...@w...go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat +
    pare pytan pokrewnych
    Date: Thu, 16 Sep 2004 22:41:51 +0200

    > W Komisariacie zostaniesz przesluchany w charakterze sprawcy
    wykroczenia, a nastepnie sprawa w > raz z wnioskiem o ukaranie
    zostanie przeslana do sadu grodzkiego.

    Nie rozumiem, o co chodzi z tym przesluchaniem, co oni moga sie mnie
    pytac, przeciez to oni uwazaja, ze popelnilem wykroczenie, a ja nie
    zgadzajac sie z tym prosilem o skierowanie sprawy do sadu.
    Nie bardzo rozumiem co ma na celu przesluchanie, oni stwierdzili tak,
    ja inaczej, co tu wiecej mowic?
    Chyba raczej powinienem przedstawic swoja wersje przed sadem.
    Moglbym prosic o wyjasnienie, jak to ma wygladac? Nie majac nigdy do
    czynienia z czyms takim, nie bardzo moge wyobrazic sobie cos takiego.

    Dziekuje za pomoc.

    TanSid