eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat + pare pytan pokrewnych › Re: Mandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat + pare pytan pokrewnych
  • Data: 2004-09-17 06:13:00
    Temat: Re: Mandat za przejscie w niewlasciwym miejscu, a wezwanie na komisariat + pare pytan pokrewnych
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TanSid" <t...@w...go2.pl> napisał w wiadomości
    news:cid12a$bl7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To juz maja, imie, ojca, matki, urodzenie itp. juz spisali. moze beda
    > chcieli wyciagnac ze mnie te numery totka, ktora trafie te 15 melonow?

    poza tym w trakcie tego przesluchania moze okazac sie (choc to malo
    prawdopodobne ;) ) ze policmajster jednak byl nadgorliwy i nie do konca mial
    racje, wiec nie beda tylka sadu zawracac

    z drugiej strony to jesli nie bedziesz mial szczescia to dales tylow,
    mandatu zaplacil byc pewnie 50 zeta, a tak nie dosc ze zaplacisz to jeszcze
    w paiery ci narobia, teraz nie ma kolegium jest sad i wpis w papiery o
    karalnosci :)