    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Date: Sat, 11 Oct 2008 17:10:31 +0200

    > tym bardziej ze np tu gdzie mieszkam w okolicy szkoly jest ograniczenie do
    > 30 km/h, znak jest zbudowany z ledow i swieci od 7 do 17 od poniedzialku
    do
    > piatku, w pozostalym czasie stoi sobie ciemny...
    >
    > smieszne moglo by byc gdyby tam ktos stal z radarem o 6:59:55 ;)

    Kiedys jechalem autostrada A4. Remontowane byly mosty. Kolejno ze 3 albo 4
    sztuki. W piatek postawiono ograniczenia do 30km/h. Prace robotnicy zaczeli
    w poniedzialek

    W Polsce mamy za duzo beznadziejnych, niepotrzebnych ograniczen. Nie dziwi
    wiec zatem, ze obywatel nauczony do lamania prawa jest zbulwersowany, ze
    ktoregos razu zostal za to ukarany bo jak to jest 1 na milion to ja sie nie
    dziwie.

    Icek