  • Data: 2006-07-27 18:20:47
    Temat: Re: Mandat za kolizje drogowa
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] wrote:

    > Albo mandat albo sprawa w Sądzie. Jeśli mandat nie został przyjęty
    > (odmowa) to tak, jakby go nie było - rozstrzyga się w postępowaniu przed
    > Sądem. Konto punktowe się zwiększy.

    hmm... jakies 6 miesiecy temu koles mnie stuknal i to konkretnie - nie
    przyjal mandatu ktory mu dawal Policjant (z tego co uslyszalem mowil cos o
    500zl). W zeszlym miesiacu byla sprawa w Sadzie Grodzkim, gdzie koles
    dobrowolnie poddal sie karze (nawet sie nie pojawil tylko wyslal pismo) i
    dostal ... 200zl grzywny + jakies 50zl kosztow sprawy.

    Niedosc, ze stracil moj czas i nerwy, to jeszcze czas Policji (bo kazdy z
    nas zostal przesluchiwany) i czas Sadu Grodzkiego (bo przeciez rozprawa
    musiala byc przygotowana) - oczywiscie za to wszystko musial ktos zaplacic
    ("Pan placi, Pani placi ..."). Na dodatek w ostatecznym rozrachunku jest
    jakies 250zl do przodu ....

    Jesli wszystko to co pisze jest prawda, to chyba nie oplaca sie przyjmowac
    jakichkolwiek mandatow od Policji - zwlaszcza te za bycie sprawca
    kolizji ... ?

    --
    pozdro
    Dr Dex