  • Data: 2005-04-14 14:37:32
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opłata sądowa powstała z TWOJEJ WINT to ty popełniłeś wykroczenie.

    Nie powstała z mojej winy. Poszedłem na komendę i przyjąłem mandat.
    Dostałbym 300PLN - i chciałem go przyjąć. Ale minęło 30 dni od
    popełnienia wykroczenia i policja NIE MOGŁA mnie ukarać - musieli
    sporządzić wniosek do sądu.
    To moja wina, że zdjęcie z fotoradaru szło 47 dni z komendy na komendę?

    > W znanych mi sądach w przypadku odmowy przyjęcia mandatu sąd z zasady
    > daje więcej niż policja chciała dać w ramach mandatu, za głupotę i
    > całkowity brak refleksji i skruchy.

    Odnoszę wrażenie, że 70% z Was nie rozumie co czyta i o co pytam. Jaka
    odmowa mandatu? Jaka głupota i brak refleksji i skruchy?!