  • Data: 2005-04-14 14:35:18
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robcio napisał(a):

    > Mogl umotywowac tym ze nie przyznales sie do winy, mogl powiedziec ze trzeba
    > bylo zaplacic w terminie, albo jakbys sie burzyl a nie byles na rozprawie
    > (moges nie byc ale wtedy wypada wczesniej przyznac sie do winy), albo za to
    > ze to Twoje powiedzmy 4 wykroczenie od 2 miesiecy.
    > Wtedy profilaktycznie moga walic do 5000zl

    Weź przeczytaj jeszcze raz opis sytuacji, bo teraz to kompletnie bredzisz.

    PS. - przyznałem się do winy - przyjąłem mandat, tyle że policjant
    rozłożył ręce i powiedziałże i tak musi sporządzić wniosek o ukaranie do
    sądu grodzkiego - ukaranie kwotą 300 PLN
    - co ma płacenie w terminie do tego? to nie z mojej winy nie mogłem
    zapłacić od razu, policja nie mogła mi wręczyć mandatu
    - nie byłem na rozprawie bo nie było takiej konieczności
    - było to moje pierwsze wykroczenie w życiu (także jeśli chodzi o
    prowadzenie pojazdów)