    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat i zdjęcie
    Date: Sun, 20 Mar 2005 18:32:51 GMT

    > dostałem zdjęcie do domu od Straży Miejskiej na ktorym faktycznie jest moj
    > samochod ( i raczej ja ), ale zdjęcie jest tak nie wyraźne, że wcale nie
    > widac kto siedzi za kierownicą, czy mężczyzna czy kobieta.

    To jest nie ważne, bo to ty musiałbyś wskazać, komu użyczyłeś samochodu
    danego dnia, jeżeli byś twierdził, że to nie ty.

    > Obok mnie jedzie samochód, na drugim pasie, w takim razie JA MOŻNA
    > UDOWODNIĆ, ktory z nas jechał z taką prędkością???
    >
    > Było ograniczenie 50 km, na zdjęciu mam 92 km.

    Tu już można pomyśleć. Jeżeli radar był z prawej strony drogi, ty jedziesz
    lewym pasem a obok ciebie z prawej strony jest inny samochód, to możesz
    próbować się bronić. Natomiast, jeśli ty jesteś ze strony drogi po której
    stał radar, a samochód obok nie jest wysunięty do przodu, to raczej uznają,
    że to jednak twoje wykroczenie. Ja bym poszedł do nich i spróbował pogadać,
    natomiast jeśli by się nie dało anulowac mandatu to bym zapłacił i nie szedł
    do sądu.

    Pozdrawiam,
    Beniamin