  • Data: 2007-09-25 19:07:47
    Temat: Re: Mandat dla policjanta? TVN Turbo
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Mon, 24 Sep 2007 23:47:52 +0200, od ulong :

    > Witam!
    >
    > Moja cierpliwosc dla cudownego programu "Uwaga! Pirat" juz sie konczy,
    > wiec chcialbym sie dowiedziec czy moge cos jakos utrudnic zycie
    > szanownej redakcji.

    Wykroczenie w programie telewizyjnym ???
    Zgłosić wykroczenie, materiał dowodowy jest na taśmie... ale musisz się
    spieszyć:

    Dz.U. 1993 Nr 7 poz. 34
    USTAWA
    z dnia 29 grudnia 1992 r.
    o radiofonii i telewizji
    Art. 20.
    1. Nadawca utrwala audycje, reklamy lub inne przekazy na odpowiednich
    nośnikach
    i przechowuje je przez okres 28 dni od dnia rozpowszechnienia audycji,
    reklamy lub innego przekazu. Po upływie tego okresu przechowuje się zapisy
    audycji, reklamy lub innego przekazu będącego przedmiotem postępowania
    przed organem państwowym do czasu zakończenia tego postępowania.
    2. Osobie, która twierdzi, że treść audycji, reklamy lub innego przekazu
    narusza jej
    prawa, należy na jej pisemny wniosek i na koszt nadawcy udostępnić zapis
    audycji,
    reklamy lub innego przekazu albo wydać taki zapis na jej koszt, w terminie
    7 dni od dnia złożenia wniosku.
    3. W przypadku odmowy udostępnienia zapisu audycji, reklamy lub innego
    przekazu,
    osobie, o której mowa w ust. 2, służy roszczenie o udostępnienie zapisu na
    drodze sądowej; sądem właściwym w tych sprawach jest sąd okręgowy.
    4. Krajowa Rada określi, w drodze rozporządzenia, sposoby utrwalania i
    przechowywania
    audycji, reklam i innych przekazów przez nadawców, z uwzględnieniem
    zakresu informacji o przechowywanych materiałach.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/