  • Data: 2007-09-26 08:29:27
    Temat: Re: Mandat dla policjanta? TVN Turbo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co powiesz na to, że straty które ponosi budżet państwa (lekarze i
    > zwolnienia L4) z powodu nienoszenia zimą czapki (częsta przyczyna
    > przeziębień i grypy), wielokrotnie przewyższają te spowodowane
    > leczeniem rannych w wypadkach którzy nie mieli pasów? I czy uważasz że
    > w imię tego można nakazać chodzenia w czapce i karać mandatami tych
    > którzy chodzą bez?

    a moze choruja wlasnie ci co sie przegrzewaja i za duzo chodza w czapkach,
    a ci bez czape sie hartuja i choruja mniej?

    > Można dokładnie wyliczyć ile tych "naszych" pieniędzy kosztuje każde
    > wyjście bez czapki i szalika w chłodny dzień. Ile kosztuje nieumycie
    > zębów. Ile kosztuje picie kawy i palenie papierosów. Ile kosztuje
    > tłuste żarcie i siedzenie przed telewizorem. Itp. itd...

    O ile z czapka sie nie zgadzam, w temacie zebów ci co bardziej zapobiegliwi
    i tak lecza zeby prywatnie za wlasna kase, o tyle np. w przypadku palenia
    jak najbardziej zgadzam sie z podniesieniem składki zdrowotnej.
    To samo w przypadku otyłosci - dzis słyszałem ze np. Australia zastanawia
    sie nad wprowadzeniem swego rodzaju nagrody dla tych którzy schudna - za 5
    kg w 3 miesiace równowartosc 400 zł.

    > Przy każdym postawić milicjanta z pałą który będzie kontrolował czy
    > czasem obywatel sobie nie robi kuku?

    W przypadku składki obowiazkowej byłoby to pewnie wylewanie dziecka z
    kapiela. Ale juz w przypadku dodatkowych ubezpieczen jak najbardziej
    sprawdzany jest stan zdrowia pacjenta i tu juz nadwaga czy fakt palenia nie
    jest taki niewazny.

    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis