  • Data: 2007-09-25 10:06:31
    Temat: Re: Mandat dla policjanta? TVN Turbo
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz moze, czy ja musze zdobyc te dowody (nagrania z tv?), czy moze tylko
    > zglosic, a reszta mnie nie obchodzi?

    Nie przyjmujesz mandatu. Wtedy muszą napisać wniosek do sądu o ukaranie. Ale
    przynajmniej już nie zniszczą Twojego dowodu. Oczywiście kosztuje to co najmniej
    100 zł więcej kosztów sądowych.

    > Gdzie to zglosic dokladniej?

    Na policję poprostu :) Dzwonisz na 112. Rozmowy mają rejestrowane, Więc
    zgłoszenie muszą przyjąć.
    Zobacz tez tutaj:
    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/bpkgp/odpowied.ht
    ml

    Wniosek o ukaranie:
    http://www.podlaska.policja.gov.pl/PP/data/lex.kod/k
    odeks_postepowania_w_sprawach_o_wykroczenia/kpow(14)
    .html

    --
    Lukasz