    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat dla nieletniego
    Date: Thu, 19 Jan 2006 19:18:59 +0100

    Leszek [###l...@p...fm.###] napisał:

    > Kiedy ostatnio bloczek mandatowy widziałeś????

    Wczoraj.

    > Jest JEDEN oryginał który dostaje ukarany i dwie kopie (druki są
    > samokopiujące)z których jeden idzie np. do Urzędu Wojewódzkiego a
    drugi
    > zostaje w jednostce która wystawiła mandat.
    > "Twoje" uzupełnienie na kopii będzie przestępstwem.

    O ile możesz sobie przez kopię pisać ten bloczek, o tyle ja na
    przykład nawet na samokopiujących drukach podpisy składam po ich
    rozłączeniu na każdym osobno. Na blankiecie - również kopii - ma być
    podpis, a nie kopia podpisu. Fakt, że większość policjantów na to nie
    zwraca uwagi wcale nie oznacza, że to dobra praktyka. W razie
    wątpliwości żaden grafolog nie wypowie się na temat autora kopii
    samokopiującego się druku na podstawie skopiowanej parafy.

    Toteż żadnego przestępstwa nie popełnię.