  • Data: 2009-08-31 21:08:44
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sie, 22:52, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > znam, ale nie pamiętam nazwy i paragrafu:O(

    Bezczelnie klamiesz - nie mozesz znac bo nie ma przepisu dajacego
    automatycznie doroslemu synowi prawo do lokalu mieszkalnego, do
    ktorego prawo ma jego ojciec.

    Pokaz podstawe prawna albo zamilcz!

    > ale on od nikogo nie wynajmuje, mieszka we własnym mieszkaniu, toi znaczy
    > wspulnym jego rodziny, a teraz ta rodzina powiększyła się o żonę i
    > dziecko!:O)

    Z najmem to byl przyklad. Bez znaczenia jaki jest tytul prawny
    [wlasnosc/najem] tylko maz/zona dostaje prawo do lokalu "z automatu".

    Jednym z genialnych przywilejow bycia doroslym synem jest to, ze sie
    nie ma automatycznie prawa do bycia na garnuszku rodzicow.

    Zrozum to i przestan sie osmieszac.

    > to gdzie niby mają mieszkać dorosłe dzieci? w lesie?:O)

    A co to kurde ustawa MUSI kazdemu dawac jakies MIESZKANIE?

    Hint: jest po 1989 roku, ustawa nie kazdemu musi dawac jakies
    bezplatne prawo do lokalu mieszkalnego, z automatu "bo sie nalezy".