  • Data: 2007-01-11 12:19:52
    Temat: Re: Malowanie pokoju w akademiku...
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > No niby tak, ale problemem jest jeszcze załatwienie formalności związanych z
    > oddaniem pokoju, podpisaniem karty obiegowej itd itp... Tego samemu się już
    > nie zrobi. A o ile się nie mylę by np otrzymac dyplom ukończenia studiów
    > należy oddać podpisaną kartę obiegową, także w akademiku.

    :) Poszukaj w archiwum grupy, co masz zrobić jak ktoś uzależnia wydanie
    dyplomu od podpisania jakieś karty. W skrócie - jest to niezgodne z
    prawem. A co do wymeldowania w UM, to jest potrzebne żadne 'oddanie
    pokoju'. Po prostu mówisz, że już pod tym adresem nie mieszkasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak