  • Data: 2007-01-11 12:15:35
    Temat: Re: Malowanie pokoju w akademiku...
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli w trakcie zamieszkiwania w akademiku zniszczyłeś znacznie ściany to
    > się nie dziw, że zobowiązują cię do odnowienia.

    Ja nie mówie o zniszczeniu ścian, mówię o: zakurzonych narożnikach przy
    suficie, plamach wypłowiałej farby, brudzie w okolicach grzejników,
    przebłyskującego podkładu drugiej farby która wychodzi już spod tej
    pierwszej która, sam nie wiem, odpadła, zmyła się, cokolwiek.. itd itp...

    > Ktoś po wakacjach będzie tam chciał zamieszkać i będzie się domagał
    > czystego pokoju.

    A czemu wszysko nie działa też w drugą stronę? Dlaczego od gości wakacyjnych
    nie wymaga się tego samego? Dlaczego np. ja, skoro już o mnie mowa, muszę za
    nich sprzątać?

    --
    pzdr
    michal