  • 1. Data: 2024-06-09 15:46:19
    Temat: Re: Mało? Dużo?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.06.2024 o 13:46, Kviat pisze:
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/ile-zarabi
    a-policjant-w-polsce-oto-stawki-i-dodatki/5k8blvd

    > Czy to są wystarczające stawki (+dodatki) żeby nie było selekcji
    > negatywnej?
    >
    > Albo inaczej... ile powinien zarabiać funkcjonariusz, żeby zachęcić
    > ludzi nie tylko tych z mięśniami, ale też z mózgiem?
    > Tak, żeby było w kim wybierać i podziękować za aplikację tym z
    > mięśniami, ale bez mózgu.

    Kiedy właśnie policjant wcale nie musi być jakoś cudownie wykształcony.
    To tylko jakiś człowiek, który się czymś zajmuje zawodowo. Wymogi są
    podstawową zaporą utrudniającą ludziom pójście do policji. Jak dla mnie
    tej policji jest za dużo. Ale za dużo na drogach a za mało tam, gdzie
    naprawdę jest jakaś szkoda. Sobie zgłoś cokolwiek to zobaczysz jak się
    skończy.

    Przede wszystkim ci ludzie nie powinni być chronieni przez rządzących. A
    do tego trzeba zlikwidować przywileje emerytalne. Mają pracować do 65
    roku życia jak zwykły kowalski. Żadne osobne fundusze.