  • Data: 2024-06-10 11:08:33
    Temat: Re: Mało? Dużo?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2024 o 19:38, Shrek pisze:

    > Bo spełniając wymagania do policji znajdzie rozsądniejszą robotę.

    Gdzie? No może są branże, które wprost konkurują, choć raczej nie,
    wojsko to co innego, straż co innego. Kluczowe jest to, że wymagania
    blokują zwykłym ludziom możliwość zatrudnienia się w policji.

> [...]
    > organizacji uszkadza mózgi - czy to "trepy", czy policjanci, księża czy
    > nawet strażacy (swoją drogą wolę nie myśleć o tym co by się działo gdyby
    > to była babska formacja;)). Na ogół masz nad sobą chuja którego
    > największą zaleta jest to że był większym chujem od innych i teraz może
    > jebać ciebie, a ty tych niżej a tym najniżej zostali do jebania tylko
    > obywatele. Dlatego nikt normalny nie idzie do policji jak może pracować
    > gdzie indziej a jeśli idzie to traktuje to jak robotę w holandii albo na
    > platformie - do wcześniejszej emki i spierdalać.

    No ale co z tego ewentualnie wynika. Mnie razi tylko to, że policja to
    wypaczenie. Zamiast ścigać prawdziwych przestępców uczynili sobie
    przestępców ze wszystkich obywateli. Zwykły kowalski nie ma po co
    czegokolwiek zgłaszać na policję a tylko musi uważać by go nie
    przydybali na jakimś błahym wykroczeniu drogowym.

    > Być może dla kogoś z parciem na poczucie "mania władzy" albo z uwagi na
    > "awans społeczny" to będzie jakaś ścieżka kariery ale szybko się
    > rozczaruje bo władzę to ma komendant nad kulsonem a pozycja policjanta w
    > rankingach chyba mocno pikuje.

    A gdzie jest inaczej?