    Subject: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f0248fe$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 6 Jul 2020 06:47:02 +0200

    > To jest bardzo intrygująca sprawa. Zauważ, że ta rodzina mieszka razem i
    > żadne ułaskawienie im nie było do tego potrzebne. Czy sądzisz, że
    > Prezydent RP specjalnie biegał po Polsce i szukał kogoś do ułaskawienia?
    > Czy jednak ktoś przygotował wniosek, dopiął wszystko i przekazał
    > Prezydentowi do podpisu? Też nie jestem specjalnym zwolennikiem obecnego
    > Prezydenta, tym nie mniej to wygląda na "ustawkę" na odległość..

    Być może ktoś przy tym dłubał, ale czy prezydent jest aż tak
    nierozgarnięty, żeby nie wiedział jak to wybrzmi medialnie?
    Albo ma takich głupich doradców?
    Za takie coś powinien polecieć ten, który to prezydentowi podstawił,
    bo nie sądzę, żeby on czytał wszystko co podpisuje.
    Nie słyszałem, żeby ktoś został choćby upomniany a nawet jest linia
    obrony oparta
    o świadomą decyzję.